Ftet ikinizde kısasınız csnım. Çok normal bebeğinizin boyu. Benim oğlumda 23 aylık olmaz üzere daha yeni yrni uzuyor. O aylarda oğlumda 72cm di 😅 o ayda kilosu 8500 ya da 9 kiloydu 🤗 her test yapıldı. Genetik vs. Bir şey yok. Eşim 187 ben 163 üm 🤷🏽♀️🤷🏽♀️ ya sonradan uzar ya da sana çeker dedi 😅 o zamanlar çok taktım ama takılacak bir şey yok sonradan uzuyor lar. Oğlum yatağında yatar ve çok düzgün detaylı bir beslenmesi var. Kansızlığı olduğu için. Kansızlık da boy konusunda etken. Şuan düzeldi ve boyu uzadı.
Hamağo da kesin ilk 3 gün zorlar sonra düzelir.