sa_me_yi Doğum yapalı 25 gün oldu bel ağrım çok fazla bebeğimi kucaklarken belime bıçak saplanır gibi oluyor kitlenip kalıyorum sizde de böyle oldu mu ne zaman geçiyor bu bel ağrısı hafiflemesi için sizin bir öneriniz var mı
Feyzosumunannesi sa_me_yi Öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun, sezaryen doğum yaptım fakat bel agrisi yaşamadım. Doktorunuza sordunuz mu ? Bu kadar şiddetli olması normalmiymiş
filizmom sa_me_yi benim ağrım 40ımdna sonra başladı, çok çok kötüydü. 4. Aya kadar falan devam etti. Sonra şükürler olsun ki geçti. Magnezyum kullanmayı bir sorun aile hekiminize bence bana o iyi geldi
kevseryakar924 sa_me_yi ayy evet ya çok kötüydü ilk aylar baya oluyordu da 3. Ayda filan geçti ya Rabbim yardımcınız olsun
Nilunas sa_me_yi ben 3 yıla yakın hem ağrı hem kitlenme yaşadım şükür geçti sağlıkla büyütün bebeğiniizi
sa_me_yi bebekrky bende iğneden kaynaklı olduğunu düşünüyorum uzun sürünce bir tedirginlik yaşadım normalde bir sıkıntı yok ama oğlumu beşikten alırken çok zorlanıyorum ağrı bir anda giriyor
ibu Ay Allahım çok zor günlerdi kitlenip kaldım aylarca .Yan yatıp bacakları karına çekip arasına yastık koyup yatın.biraz açıyor bi kaç gün deneyin isterseniz.Bir de buz uygulamıştık doktor bunları söyledi bana.
sa_me_yi ibu hala aynı düzelmedi yani doktorum 1 2 yıl süre bileceğini söyledi hamilelik omurgamiz biraz değişiyormuş eski haline dönene kadar sanki fıtık olmuşsun gibi ağrır dedi inşallah tez vakitte geçer