Onun dışında gidip talep ederseniz rapor alabilirsiniz. Ben ücretsiz izin kullandım. Sonra işe döndüktan sonra safra kesesi iltihaplanması sebebiyle hastanede yattım sonra 10 gün daha rapor kullanıp 2 ay sonra ameliyat oldum bir ay da ameliyat sonrası rapor kullandım. Şimdi kızım 10 aylık. Benim spontene gelişti rapor durumları ama rapor alabilecek durumdaysanız doktora başvurup alabilirsiniz tabi.