neslihanvural Bebeğim 58 günlük doğduğundan beri sürekli ağlıyor yapışık ikiz gibiyiz evde sürekli memede kalmak istiyor orada uyuyor yatağa koyuncu uyanıyor birazda gazlıyız bu süreç beni çok yordu umarım 3. aydan itibaren biraz olsun huyu değişir 🥹
yeni_anne__ neslihanvural maalesef kolik olabilir ve tabıki de gaz sancısı vardır Allah kolaylık versin
gulmuay neslihanvural canım ya 🥲 bizimki de öyleydi 5 saat aralıksız ağlardı ilk zamanlar böyle maalesef ten teması sarılmak vs yapıyorsunuz zaten. Algıları açılınca ağlama azalıyor 3. Aydan itibaren daha iyi oluyor
zuhalsebu neslihanvural saçma gelecek belki ama acaba üşüyor olabilir mi😅 ya da doymuyor filan 🤷🏻♀️ bi ihtimal çözüm olursa diye yazdım😅
neslihanvural yeni_anne__ kolik olabileceğini ilk zamanlar çok araştırdım kolik bebeklerde 3 3 3 kuralı varmış haftanın 3 günü ve ağlaması 3 saatten fazla sürermiş benim kızım kural tanımıyor her saat ağlıyor 😬
yeni_anne__ neslihanvural cok zorr gerçektenn gazını çıkarmaya bak rahatlasın sürekli sırtını ov karnına masaj yap birde bebegın doyduğundan emin misin canım
neslihanvural gulmuay afedersiniz ama her gün g*tle don gibiyiz😬 bir an önce büyüsün istiyorum ama büyüyünce de bu hallerini Özleyeceğim çok iyi biliyorum 🥹
neslihanvural laymeriii evet yalnız sayılırım sağolsun eşim bu konuda çok destek oluyor ama sanırım yetmiyor 😅
neslihanvural zuhalsebu üşüdüğünü sanmıyorum evin içi 25 dereceyi buluyor gündüzleri mamada kullanıyorum
JuliJuli06 neslihanvural ayy ayni bende oyleydim kolik bebekti surekli durmaksizin agliyordu evin icinde work work work work diye sallaya sallaya gezdirip aglamasi dursun diye ugrasiyordum videom bile var tam komedi🤦🏻♀️ asil komedi dis surecinde basliyor bitmiyor aglamalar ataklar falan oooo bekliyoruz senide bacim ama en guzel yani bu gunleri unutup yeni perde aciyorsun her levelde😂 bol bol karnina masaj yapin muhtemelen gazdan dolayi rahatlamak ixin surekli memede kalmak istiyor memede kaldikca gaz birikiyor boyle bi kisir dongu🤦🏻♀️ 4. Ayda gazsa sorunu azalacaktir merak etmeyin
neslihanvural JuliJuli06 gaz sorunu bebek doğduktan üç hafta sonra başlıyor araştırmalarım üzere ama benim keçi kızım doğduğu günden beri ağlıyor sadece 3-4 gün suskunluğu oldu o da sarılık olmuştu sürekli uyuyordu 😅
zuhalsebu neslihanvural anladım babam bana beşiğe koyduğunda uyanıyorsa üşüyordur demişti senin sıcaklığında uyuyor demişti beşiği önden ısıtınca uyanmazdı da kızım şimdi oğluma naparsam yapim fayda etmiyor sizin hesap belki denemek istersiniz diye söylemek istedim kızımda işe yaramıştı
yeni_anne__ neslihanvural onu dert etme ona bakarsan ben de ılac kulanıyorum sadece mama içiyor yeter ki karnı doysun diyorum günlük çislı bez sayısı kaç canim peki
neslihanvural yeni_anne__ 5-6 oluyor gece kakasını yapmadığı sürece altını değiştirmiyorum uykusu çok çabuk dağılıyor