busraahmett Merhaba 11 aylık bebegm üst solunum yolu enfeksıyonu geçirdi ama inatcı balgamlı öksürük var asla geçmiyor nasıl geçebilir
Feyzosumunannesi busraahmett Geçmiş olsun. Burnunu açık tutun sürekli. Dut suyu gerçekten iyi gelecektir .
Busegr busraahmett evet kaynamaya başladıktan 6 dakika sonra ocaktan alıyorsunuz süzüp soğutup içiriyorsunuz benim kızım tadını sevmiyor tek başına içiremediğim için karadut özüde katıyorum soğuduktan sonra