Blueberry0 aslparla chiicco polly2 start kullanıyoruz en başından beri 17 aylık olduk hala devam memnunum çok. Halen ilk gunki gibi duruyor sapasağlam
Kuzularinanasi aslparla bizimki kraft arcore du.9sene once almistik.suan arkadasima verdim 3.cocuk buyutuyor…cok saglam cok kullanisli
Busegr aslparla ikeadan dümdüz antilopmuydu ahtapotmuydu birşeydi adı onu aldım bu gidişle 8 çocuk büyütür taş gibi 😂
miniminisevgilimm aslparla valla ikea antilop kullanıyoruz gayet işlevsel taş gibi zaten parçasına bir şey olduğunda ayrı ayrı da satılıyor mis gibi 😅
Busegr aslparla en uygunu neyse bence o alınmalı hatta çocuğun ayağının altına destek gerektiğide söyleniyor 3 ay kadar kullandım onuda çünkü bir süre sonra mama sandalyesi oyuncak haline geliyor üstünde tepinip intihara falan kalkışıyorlar 😂
mrvdmrcn aslparla prego lucca ben çok memnunum yenidoğandan itibaren kullanabiliyorsunuz çok fonksiyonlu bi ürün
Minikbirprenses aslparla Ikea model güzel bence temizlemesi de kolay bende ondan aldım başka şeye gerek yok
Rainbehlul1 aslparla ikea antilop kesinlikle ya, tertemiz hala temizligi pratik ve yer açısından da kapladıgı alan az…sade,temiz,şık her yönden makul bence