atlas3_6
“BENN”
Çok zor bebek sahibi oldum:18,5 aylık kızım
Şimdi iki çocuk annesiyim:2 aylık oğlum
Aralarında 16,5 ay var. Allahtan oğlum daha sakin bir bebek ama benim kayınvalidem benle kalıyor o olmasa mahvolurum.
Eğer destekçiniz varsa cocuklar olsun ama yoksa bekleyin derim. Kızımın ilgi isteği hatta bebek kucagımdayken geçirdiği ağlama krizleri çok zor. Bölünüyorsunuz ki ben destekli olmama rağmen.
Ve arttırıyorum 3. Yü de yapsam mı acaba diye. Dediğim gibi çok zor anne oldum. Yaşım da 39 ama iş hayatıma ara vermek beni çok sarstı. Öğretmenim ve malesef oğlum 4 yaşına gelesiye kadar da başlayamayacagım mesleğe.