bebeklianneninblogu Bebeğim düzeltilmiş 10 ay 4 günlük normal olarak 11 ay 4 günlük 36 haftada doğum yaptım. Bebeğimin hiç anlamlı kelimesi yok baba anne mama meme dede gel git gibi. Ne yaptıysam konuşturamadım. Babıldaması da gu gu gu eee eee aaaa aaa uuu uuu şeklinde. Doktor bu da babıldama demişti. Yani neler yapabilirim. Sürekli akranlarıyla buluşuyorum parka götürüyorum çok konuşuyorum herşeyi anlatıyorum kitap okumaya çalışıyorum. Ama yok ilerleme kayıt edemedik. Acil yardım çözüm önerisi lütfen.
Busegr bebeklianneninblogu çocuğu biraz salsanızmı 😂 kızım iki yaşında baba dede den öteye gidemiyoruz 😂
3kedili2bebekli bebeklianneninblogu normal gayet olur zamanla dert etmeyin bu kadar sadece ekran vermeyin bir de tüm gün işe güce kendinizi kaptırmayın o kadar
nnoktaa bebeklianneninblogu bu kadar üzerine düşmeyin. Benim oğlumun da doğru düzgün kelimesi yok. 17 aylık baba dede memeeee. Takılmayın bu kadar. Zamanı gelince konuşacaklar 🥰
FtsCvlk nnoktaa yanlış anlamazsanız bir şey soracağım. Hiç doktora falan götürdünüz mü? Kızımda da böyle bir durum olursa götürmeli miyim diye öğrenmek için soruyorum.
bebeklianneninblogu Yani haklısınız asla kıyaslama yapmak değil. Böyle yaşıtlarına gidiyoruz oynamaya ama nasıl diyeyim herşeyi böyle şey Anne baba beniö ki herşeyi aglayrak yaptırıyor
Birdunyabircennetannesiii bebeklianneninblogu 10 aylık bebeğin sizinle dedikodu yapmasını mı bekliyorsunuz? Yani çok normal değil mi?
Ldyhzl bebeklianneninblogu benimki 16-17. aylarda baba ve su diyordu sadece 23 aylıkken de anne demeye başladı 😄
nnoktaa FtsCvlk düzenli olarak doktora götürüyorum. 1 yaş öncesinde baba dede mama meme vardı. Benim dikkat ettiğim bi şeyden bahsettiğim de anlıyor mu. Mesela balonu bana verir misin diyorum dönüp balona bakıyor. Ya da baba geldi koş kapıyı açalım dediğim de salonun kapısına bakıyor.
ciray Çok çaresizim acil falan yazınca kötü bir şey zannettim. Tamamen sizin abartmanızmış. Doktorunuz normal demiş, her bebeğin süreci farklıdır. Bebeğinizi yormayın, endişe etmek için çok küçük.
bebeklianneninblogu ciray doktor babaıldama konusunda normal dedi en son kontrole 9 aylıkken gittik kanalr için 2 aydır gitmiyoruz bir ilerleme yok yani jokusma anlamında vallahi çok takıyorum üzülüyorum gözünün içine bakıyorum
Mammamiaa bebeklianneninblogu bence çok takmayın. Bebeğinize ekran vermeyin bol bol sohbet edin temas edin gözünün içine bakarak konuşun . Şunu söyle vs gibi baskıdan kaçının. Benim kızımın 12 aylık civarı bir kaç kelimesi varken şuan 14 aylık 20-30 kelimesi vardır. Tabi her çocuk aynı değil ama demek istediğim bir anda değişip öğrendiklerini çıkarabiliyorlar. Siz ne yapıyorsanız devam edin stres olmayın. Babıldaması varmış zaten hemde küşük daha yavrunuz 🌸
Aintyourmama 10 aylık bebekten ne anlamlı kelime bekliyorsunuz acaba bizimki 17 aylık yeni yeni kelimeleri olmaya başladı 12 ayında bir kaç kelimesi olması yeterli biraz relax
amazontuba bebeklianneninblogu benğm bebeğim de 11 aylık ve benden hiç bişey öğrenmiyo ☺ babası ne derse tekrarlamaya çalışıyor ama benden yok. Eşiniz biraz ilgilense belki ilerleme kaydederseniz stres de olmayın bu konuda sonuçta ses çıkartıyor. Bir de kelimelerin arkasında bebek konuşsa da konuşmasa da 5-10 saniye boşluk bırakın tekrarlaması için. Babası kızıma “senin adın mihra benşm adım baba” diye diye bi süre sonra senin adın mihra benim adım…. Sustu burda kızımöyle konuşmaya başladı baba dedi. Tavsiye ederim bu yöntemleri