feyza1520 2 gündür kestim komple, azaltarak gitmek bize uygun değildi çünkü daha önce hep başarısız olmuştuk. İlk gün ağladı meme için. Dün bir kere uyandı gece bu bizim için mucize,sadece su içip yattı. Demek ki açlıktan değil alışkanlıktanmış gerçekten. İnşallah böyle devam eder🥲