oguzalp2 Merhaba anneler :) Bebeğim 10 günlük maşallah kusması yok ama sütümü sağıp dolaba koyuyorum sıcak suda ısıtıp verdiğimde bebeğim kusuyor sizce sütüm mü bozuluyor? Bu durumu yaşayan var mı
Blueberry0 oguzalp2 Hayır canım yenidoğanlarda hep böyle doyduklarını anlamıyorlar içtikçe içiyorlar fazla geleni çıkarıyorlar 😄
tugces09 oguzalp2 sagdiktan sonra bı 5 dk oda ısısında dinlendirin.. sıcak sıcak direkt dolaba koymayın tadı bozuluyormuş
naciyenaciye oguzalp2 emdiği fazla geliyordur. Kolay kolay bozulmaz anne sütü canım. 3 buçuk aylık yaklaşik bir haftalıktan beri dışarda falan sağdığım sütü sıcak suda çözüp veriyorum. Dediğin gibi emer emmez kusuyor. Doktor fazla ve hızlı emiyor demişti.
miniminisevgilimm oguzalp2 bende sağıp direkt dolaba koyuyordum ve sonra yanlış olduğunu okudum tadı demirimsi oluyormuş sanırım .. sağdıktan sonra oda ısısına gelmesini bekleyip sonra dolaba koymak tadını bozmuyormuş
gizmopol Bizdede öyledi sürekli emip kusardı hatta kusmayınca şaşırırdım. Fazla dolduruyorlar işkembeyi. Geçiçi bir süreç 4 aylıkken falan kesiliyor. Ben maflor probiyotik vermiştim oda iyi gelmişti
oguzalp2 gizmopol normalde kusmuyor ne zaman sağıp dolaba koyduğum sütü ısıtıp versem onu içince kusuyor sadece