gul792_ su an hiç kıvamlı bir şeye aliskin olmayan bağırsaklara katı gıda verdiniz tabi ki kabız olacak bu yaşadığınızı 4. Ayda hepimiz yasadik sabretmeniz ve bir doktora göstermeniz gerekiyor 5. Ayda beslenme reddi bitiyor ama kabız olursa veya katı gıda alıp bir sağlık problemi yaşarsa bunun yüzünden aylarca uğraşmak zorunda kalırsınız bir de uykuda beslemeyi deneyin kötü bir alışkanlık ama deneyin derim