Haticeyns Kızım normalde doktora fobili kolay kolay götüremeyiz göz doktoruna bile girip muayene olmadı ağladı dişe hele hiç gitmez 😭 ama en arka dişin bi önündeki çürümüş orası azı mı oluyor bilmiyorum ama acaba o dişler düşüyor mu
Kuzularinanasi Haticeyns tabiki.süt disi duser ama daha cok var 10 yasinda fln azilar dusmeye basliyor.eger curukse mutlaka baktirin yanindakileri de curutup ilerler.curuk.iyi bisey dgl bekletmek…ikna edip bi sekilde goturun.ztn hemen cekecek dgl ya bi baksin en azindan doktor
sarmaliklahana Haticeyns kzıım 3.5 yasında biz yaptırdık 6 azı dişi. Çünkü dokot rdeid ki diller hızlı çürür agrı apse yapar. Ve bu dişler eee erken 10 yasında düşecek belki 13 bile olabilir o zamana kadar dayanamaz. Bizde kanal tedavisi ve kron kaplama yaptırdık. 1ay önce. Cocuk doktorları Bi şekilde ikna ediyor oyun oynuyorlar her doktor bakmıyor zaten 4yasa. Ama o diş evet yapılması lazım
sarmaliklahana nutellaa_ evet o yaş mecbur öyle oluyor zaten. Hele bir de 6 kanal tedavisi krom kaplama 3-4 tane de dolgusu var. Asla durmaz mümkün değil. 1.5 saat falan sürdü hepsi
sarmaliklahana nutellaa_ ön dişlerde asla bişey yok biz arka azı dişlerden altlı üstlü gol yedik. 🙄Altta 5 üstte 1 kanal tedavilik krom kaplama var. Hafif çürümeye başlayan dişlerde dolgu yapıldı işte ilerlemesin diye
cansudogru sarmaliklahana geçmiş olsun gecen ay ben de kızımın dişlerini yaptırdım 7 tane diş yapıldı sağ sol krom kaplama dolgu kanal ve bi tane mecburi çekim oldu daha önce havale durumları olduğu için ameliyathane önünde ağlamaktan helak oldum 🥹 3 saat sürdü şükür kurtulduk
sarmaliklahana cansudogru aaa cok sürmüş bizim doktor 2.5 saat sürer dedi ama tam 1.5 saatte biit cıktılar. COK zordur eminim. Neysek sağlığına kavuşmuş gecmiş olsun. Artık onlar düşene kadar kafanız rahat 🤭ama fırcalamayı ihmal etmeyin yine de. Küçükler disiplin zor oluyor da her gün olmasa da 2-3 günü geciktireyin. 😇
cansudogru sarmaliklahana teşekkür ederim çok ağrı çektiği için fırçalamayı kabul ediyor sabah-akşam şükür kurtulduk ya 😊🙏