Duygudikicidkc Arkadaş öğlen uyumuyo akşam erken uyur diyoz bu saat oldu hala ayakta asla kendi kendime kalamıyorum ya ne anlamı kaldı öğlen uyumamasının
sengul34 Duygudikicidkc uykudan sebeb bende çok cektim Gözleri gidiyor uyumamak için direniyor benmki ayakta sallaniuor sevdiğimi şeyleri anlatıyorum işte evimize kelebek geldi kanatları söyle böyle diye anlatıyorum ozaman uyuyor
alpmila Duygudikicidkc öğlen uyutun en azından o zaman kendinize zaman ayırmış olursunuz benimki 4 yasında öğlen uyusana uyumasada 11 de uyuyor o yüzden öğlen uyutuyorum yani yanına yatıyorum öyle uyuyor ama cok zorlamıyorum
Duygudikicidkc Ballilokmam11 valla kusura bakmasın ozaman öğlen uyutur geçerim hadi istemiyo diye zorlamıyorum olan bana oluyor