Ballloglum 3 yaşla 5 yaşı kıyaslamak pek doğru değil. 3 yaşındaki oğlum herşeye ağlayan, inatçı hatta biraz kavgacı, isyankar 😄 5 yaş oğlumda sessiz sakin, naif ama 3 yaşındayken kök söktürüyodu bize. Büyüyünce biraz daha uyumlu oluyolar. Bana kalırsa hareket etmeye üşenen bi çocuğa özenmeyin, çocuk çocukluğunu yapsın 🤷♀️