brcn9602
Azalma değil de, hormon dengeleri değiştiği için tadının farklılaştığını ve bebeklerin bunu garipsediğini, hatta kimisinin beğenmediğini okumuştum. İlk döngümde bebeğimde emerken huysuzlanma gözlemledim, ama alakasız olabilir dedim. Sonraki bir kaç döngümde daha özellikle dikkat ettim, gene yaptı aynı huysuzlugu. Fakat akabinde bu devam etmedi, alıştı belki o tada da. 17 aylık.