sumeyramisir Kızım iki buçuk aylık. Son zamanlarda gündüzleri memeyi tutmak istemiyor ağlıyor bende biberonla mama veriyorum mecburen. Ama geceleri ve sabah saatlerinde gayet güzel emzirebiliyorum. Bu durumu yaşayan var mı
cans1405 sumeyramisir benimde kızım 80 günlük 2 haftadır aynısını yaşıyorum gece hiçbir sorun yok ama gündüz memeyi emmesi sadece 5dk, biberonla verince hepsini içiyor hiç sorun yapmıyor, gündüz uykularıda max 15dk
kursatmommy sumeyramisir ay bizde böyle bir kaç gün geçirdik ama geçtik değişik sesler çıkarın dikkati dağılıyor ağlamayı bırakıyor ve emmeye başlıyor rrrr trrr tarzı işe yarıyor kesinlikle
es_50 sumeyramisir şuan aynı durumdayım meme yi verince ağlıyor zorlarsam iyice bagırıyor 3 gündür gece ve sabah sessiz sakin emiyo anlamadım gitti 7 gün sonra 2 aylık olacak 🤦🏻♀️
janemaryam sumeyramisir Peki emmeyince mama veriyorsunuz ya, o emmediği memeyi sağıyor musunuz sonra? Ben de aynı şeyleri yaşıyorum da, acaba sağıp mı verseydim şimdi diye üzülüyorum için için 😔
busrakizinbebesi Biberon yerine kaşık biberonla verebilirsiniz birkaç güne düzelir. Birde sütünüzü kontrol edin tazyikli olabilir öyleyse önden 10 ml kadar sağım yapıp öyle emzirmeyi deneyin benimde oluyor bazen gün içinde
sumeyramisir kursatmommy bende önce emziği veriyodum bi anda çıkarıp memeyi ağzına sokuyodum işe yarıyodu 😅 ama bi süre sonra yine ağlıyor
sumeyramisir janemaryam sağmıyorum yani sağmam gerekecek kadar dolmuyo geceye kadar az da olsa emdiği için heralde. Bir de bu sorun yüzünden sütüm azaldı bence