ayisit Gbln en son adetten hesaplanıyor ne zaman adet olduysanız o günden bu güne kadar hafta hesabı yapacaksınız
starwomen Kitsu Benim de sağlık ocağındaki doktor betaga göre 5 haftalık demişti. Kadın Doğum da 5 haftalık demişti. Ben de öğrenebiliniyor diye biliyordum
Mrcasl-1 Gbln Gebelik son adet tarihine göre hesaplanır beta bu konuda bilgi vermez gebeliğiniz hayırlı olsun 🌺
Kitsu cLearQueen evett sonucu kadın doğum hemşiresi bir arkadasa atmıştım 6 7 haftalik hamilesin dedi. Gerçekten de öyleymiş
kelebegiminannesiyim Gbln Betadan haftasını öğrenemezsin canım. Ben iki hamileliğimi de aynı gün öğrendim. 6+2 deydi sanırım. İlk kızımda 48 bin küsür şimdiki hamileliğimde 19255 ile öğrendim