AlparslanMom61_ ilk dozu 3. ayda yapıldı, bexero + nimerix. Aynı şekilde 5. ayda ikisininde ikinci dozları yapıldı. 7. ayda sadece bexero 3. doz. Planlamasını doktorumuzun yapması lazim, ayina göre hangi aylarda kaç doz şeklinde olacağını planlar. Bizim doktorumuz bu şekilde önerdi, ben eczaneden aldım, sağlık ocağında ebe vurdu, reçete filan almamıştık doktorumuzdan sağlık ocağı da sormadı