29 aylık oğlum. Gezmeyi seven merak eden bi çocuk artık. Tabiki peşinden ayrılmıyoruz ama belli başlı kuralları biliyor. Biz olmadan tanıdığı birisi bile olsa gitmez. Kendini öptürmez. Annem izin vermez diyor direk :) bi yakınımızın dükkanına gideriz yemek yemeye kapının önünde kadar gelir ve orada durur bunu biliyor. Ama hep gözetimimizin altında. Başkaşarıyla iletişim kurmayı özellikle bebeklere ve akranlarına bayılıyor. Oynayabileceği bi arkadaş bulduğunda değmeyin keyfine 🤣 birde kendini çok net cümlelerle ifade edebildiği için sorun yaşamıyoruz çok şükür🫠