sukrangkt Epidural doğum yaptım bebeğim 4aylık olacak ve bu birkaç gündür her uyandığımda sırtımda omiriliğimde inanılmaz bi ağrı ile uyanıyorum sağa sola dönemez hale geliyorum sebebi bu iğne olabilir mi
beybitolat sukrangkt evet bende 4 buçuk ay oldu çok ağrı çekiyorum gerçekten hatta eşime hep gülerekte diyorum iğne orda kaldı galiba diye