Tuvalet eğitimi bı yorum yapın yardımcı olun arkadaşlar kafayı yicem benim kızımda 22.5 aylıktan başlamıştım 2 ay oldu öğrendi ama başa sardı hep sonra hamileyim diye bıraktım tekrar 33 aylıkken kendi isteğiyle başladık dünden beri ne hırçınlığı bitti ne ağlaması herşeye ağla bağır çağır benide strese soktu bagria çağrıs içinde olmayacak dedim bağlamıyor bezinide sabah oldu uykusudnq baglamistim açtırdı tekrar çişini tuvalete yapcam diyor ama asla yapmıyor öğlen sadece çiş kaka yaptı tuvalete bir seferde ikisinide gerisi hep tutup kaçırıyor altına ve aşırı stres sknti yaptıriyor banada babasından zaten kolay bir çocuk değil inat keçi gibi dediği dedik huysuz ya bu sabah 6 da kalkıp hiç yatmadı o her zamanki hali diyelim napicagimi şaşırdım bezi takıyoruz cikarttiriyr kafayı yedim artık bağırdım sonunda balkonda çıplak gezmek istiyor kıyafetin üst tarafını çıkaramiyor diye deliye döndü bogazinj patlata patlata yırttı kendini bildiğiniz yjbi değil yani ne yapacağımı şaşırdım iyiliklere yapıyoruz olmuyr kiziyorum giydirmeye çalışıyorum yok hastaydı zaten iyice hastalanacak diye mahfoldum ya iki gunfut kan kusturdu resmen ağlaması bağırması zaten bitmiyor sürekli huysuzlugu üstünde 1.5 yaşından beri sendromu bitmedi