sadeturkkahvesi11 Evet var 9. atak bahsettiğiniz. Hem uyku gerilemesi hem diş çıkarma.. Bir de evet hayır öğreniyorlar bu atak döneminde inatlaşmalar, önceden yediği besini yememek, hiç birşey yememek de oluyor… Bol bol sarılma, göz teması, diş etleri için rahatlatıcı yöntemler. Birşeye itiraz ettiğinde “hayır mı demek istiyorsun”, sevindiğinde “mutlu mu oldun” diye söylersek bu duyguları öğreniyorlarmış. Büyüklerin kızgınlıkları, sevinçleri, duygu durumlarını iyice anlamaya başlıyorlar. 6-7 hafta sürüyormuş bu atak.