cennet_kokulum0 Merhaba kızlar ben bebeğim için ilk zamanlar dalin kullanıyordum değiştirdim ve ecowell şampuanı kullanmaya başladım fakat kızımın saçı hiç uzamiyor siz hangi şampuani kullanıyorsunuz temiz içerikli şampuan önerileriniz nelerdir?
nnoktaa cennet_kokulum0 ecowell. Oğlumun saçı da uzamıyor. Ama içeriği temiz. Geçen gün burada bi kullanıcı iva natura’yı tavsiye etmişti. İçeriği temiz. Ama saç uzatma etkisi var mı bilmiyorum.
ilay-mom cennet_kokulum0 clooe kullanıyorum temiz içerikli rossmandan aldım hem saç hem vücut şampuanı
cennet_kokulum0 nnoktaa Bnde çok araştırdım iva naturayi duydum ama saçı uzatmasini da istiyorum kızım 16 aylık saçı çok az
yaraliceylanim nnoktaa pureseed öneririm hem içeriği temiz doğal hemde saç uzatıp toparlıyorum daha 4 kere anca kullandık kızımın saçları aşırı seyrek ve kısaydı seyrek yerler doldu saçları uzamaya başladı çok memnunum
nnoktaa cennet_kokulum0 saç olayı biraz şans işi gibi. Yeğenim için annesi çok şeyler yaptı saçını kazıttı. Badem yağları vs. Ama hiç uzamamıştı. Şimdi 11 yaşında. Haddinden fazla saçı var. 2-3 yaşından sonra bi anda uzamaya başladı.
Birbahargunu cennet_kokulum0 birkaç tel saç dökülmesi yaşıyor musunuz acaba bugün elimi attigimda saçı döküldüğünü fark ettim yatağında da vardı, önceden hiç olmazdı 18 aylık benim kızım da acaba diyorum dökülme olması normal mi
cennet_kokulum0 bakkalemzigi Mustelayi duydum içeriği temiz ama saçının uzamasınıda istiyorum 🥹saçı uzadı mi bebeğinizin
artikbiranneyim cennet_kokulum0 bebeğimin saçları gayet sağlıklı uzuyor. Kullandıktan sonra konak egzama vs hiçbir sey kalmadı. 9.5 aylık hala kullanıyoruz
Usnac1995 cennet_kokulum0 Evet benimde 2 yaşlara yakın fotoğrafım var saçlarım güzel ama erkek gibi azıcık uzun. Annem uzasın diye dua edermiş toka takmak için 😂 Sonra başlamış uzamaya kendimi bildim bileli aşırı gür ve uzundu saçlarım. Hala bile kuaförler söylenir, 10 kişilik saç var burda derler😂
smileylaylom Ben pureseed naturel kullanıyorum, saç uzatma etkili diyenler de var. Oğlumun zaten az saçı vardı üstler uzamaya başladı organik temiz içerikli
1kuzuannesi cennet_kokulum0 mustela kullanıyoruz. Saç işi pek de şampuanla olacak bir şey değil yapısal. Canınızı sıkmayın düzelir artar saçları
cennet_kokulum0 1kuzuannesi Şöyle söyleyeyim kızım ilk doğduğunda dökülmeye başladı saçları herkes normal dedi her bebeğinki dökülür dedi bilmiyorum her bebeğinki dökülüyor mu diye ama benim kızımın ki dökülmeye başlamıştı sonra değiştirdim şampuanını ecowell kullanmaya başladım ama onun da pek etkisini göremedim o yüzden canım sıkılıyor açıkçası
1kuzuannesi cennet_kokulum0 canım benim kızım saçlı doğdu ve bildiğin 2 ay sonra kel kalmıştı😂 sadece 2 tel denecek saçı vardı o kadar. Hep mustela kullandım baya bereketli 6 ay oldu ben vucuduna da ondan kullandım hala bitmedi
ecekrk cennet_kokulum0 anne sütü ve Hindistan cevizin yağını blenderda çek saçına sür duştan 10 dk önce aşırı hızlı uzatiyor kızımın da uzamıyordu saçı öyle uzadı
cennet_kokulum0 ecekrk Bunu duymuştum fakat anne sütü vermiyorum çocuğa 12 aylıkken kesmek zorunda kaldım yani biraz zor bulabilirim anne sütünu ama yorumunuz için teşekkür ederim 🙏🏼