eylulsmom27 Bebeğim 2 aylık. Kızlar hangi d vitaminini kullanıyorsunuz ? Sustenium diye bir marka kullanıyorum ve bebeğimi çok huzursuzlaştırıyor. Kullanıpta memnun kaldığınız markalar neler?
blueberryyy__ eylulsmom27 bende ilk sağlık ocağının verdiğini kullandım aman aman ne uyku bildi çocuk ne kucaktan indi. Ocean markasına geçtik çok memnunum hiçbir sıkıntı yaşamadık
nnoktaa eylulsmom27 içeriğine baktınız mı? Özellikle sağlık ocağının verdiği huzursuzluk yapıyor onu biliyorum. Biz ocean kullanıyoruz.