arifesnlv Merhaba anişller oğlum 14 aylık bir iki adım atım dizleri kırılıp düşüyor en fazla 7 8 adım atıyor normal mi beni bilgindirin başına gelen var mı
Yagmur-Hafsa Tabiki normal annesi merak etme zamanla daha çok adım atacak ve daha düzgün adımlar atacak bu sefer de siz yavaş diyeceksiniz 🤭
arifesnlv Yagmur-Hafsa normalde takmıyordum avmde aynısı oldu kendisinin sağlıkçı oldugunu söyleyen bi abla normal olmadığını dizlerindeki dermansılıktsn düştüğünü hastaneye gitmesini söyledi benim de içime bir kurt düşürdü
Yagmur-Hafsa arifesnlv en iyi gözlemci annesi olarak sizsiniz elbette içiniz rahat değilse doktoruna danışabilirsiniz ama ben sanmıyorum bir sorun olduğunu öyle olsa emeklerken de sorun yaşar bence ya da ne bileyim enerjisi de düşük olur dermansız olsa
arifesnlv Yagmur-Hafsa aynen çok haklısınız maşallah hiperaktif emeklemesi mükemmel tutunarsk yürümesi iyi hızlı sadece yürürken biraz yorulduğundan ve yeni yendi olduğundan diye düşünüyorum