gizem1111 Kızlar vajinal doğum yaptım 40. Günümüz bugün kanamam 2.5-3 haftalıkken azalmıştı hatta bitmişti leke şeklindeydi bi anda çok artmaya başladı 1-2 gündür ped yetiştiremiyorum neden olabilir normal mi bitip tekrar aşırı olması sizlerin kaç gün sürdü
nnoktaa gizem1111 az önce bir başka posta daha yazdım 😅 25. Gün azalmıştı. Günlük ped takıyordum. Son hafta yeniden yoğunlaştı. 40. Gün sonlandı.
beniyiyimanne Benim de 2.hafta bitmişti 43. gün tekrar regl oldum o da 5-6 gün sürdü geçti. Sizin de Regl döngünüz olabilir.
gizem1111 beniyiyimanne ayy olabilir uzun bi süre regl olunmuyor diye duymuştum ama kişiden kişiye değişiyordur tabi
aliye_aliasaf Farklı bir konuda birşey söylicem ama doğum yapalı 20 gün oldu pedler artık tahriş ediyor canım çok acıyor su toplamış resmen sürttüğü yerler sizde de aynı durum var mı