Kızlar dünden berı oglumu emzırmıyorum göğsümde biraz süt var onu elimle sağdım ama çevrem diyor ki bir kere falan emzirir göğsüm boşalsın diyor ben de emzirmek istemiyorum bu kadar kolaylamışken elımle sağmam fayda eder mi ( göğsüm hiç sertleşme olmadı bu zamana kadar ılk günden berı hep yumuşaktı ) kaç gün sağmam gerekıyor ıcınde süt kalıp kalmadığını nerden bılebılırım