mlskgn merhaba dün jooqa gittim alışverişimi yaptım teşekkürler, çalışanlar da aşırı tatlıydı fiyatlar da dediğiniz gibi çok iyiydi ve indirim vardı oradan da yakınlarda lavantes diye bi kafe varmış orada yemek yedim aşırı beğendim orada da çalışanlar şahaneydi ben de size orayı tavsiye edeyim eğer daha önce gitmediyseniz 💞 sayenizde çok tatlı insanlar tanıdım bir kez de bunun için teşekkür ederimm 🩷