cihan1 10 aylık kızım için düşünüyorum uykulara geçişleri çok zor bazen gece 11 12leri buluyor ve çok zorluyor bunu önerdiler rahat uykuya dalması ve uyuması için .kullananlardan fikir almak istiyorum
hepyerdeyizz cihan1 kullanıp bebeği sarhoş eden hastanelik eden çok kişi okudum burda büyüğe bile etkisi kötüymüş hiç deneme bile
Uraztos Benim anlamadığım bu kadar sıkıntılı bir ilacı neden hala satıyorlar ve hatta neden hala bazı doktorlar öneriyor
mom1900 Kullanmayın öyle şeyler ya hangimizin bebeği düzgün uyuyor ki büyüyüne kadar sabredeceğiz sonra düzelecekler yani ne gerek var Allah korusun bir şey olursa çocuğuma ben o vicdanla yaşayamam sizde kullanmayın lütfen
sftr Benim bebeğimde 4 buçuk aylık ecz ye sordum bu damlayı kullanabileceğimi söyledi yok dedim o zaman siz Melisa çayı için dedi onu da okudum emziren anneler kullanamıyormuş yarın doktor randevumuz var soracam bakalım o ne diyecek
Yazmelegi_ cihan1 yine tepki alcam ama olsun söylemek istiyorum. KULLANMAYIN. Bi anne burda kendi kullanmasına rağmen hastanelik olmus onu geçtim bende bencillik ettim 1 gün kullandım bebeğime ve çocuğum sürekli bağırarak uyandi durdu bin pişman oldum ve asla tavsiye etmiyorum