Bebeğim 6 aylık. Benim ne zaman burnum akmaya başlasa kızımın da burnu akmaya başlıyor. Burnundaki hırıltı bitmiyor en kötüsü de beni emmemeye başlıyor. O emmeyince bende sağım biberonla veriyorum bu sefer içiyor. Hastalıktan mı böyle oluyor meme reddi mi anlamıyorum. Başkalarının bebekleri hasta olunca anneleri bol bol emziriyor benim bebeğim emmek bile istemiyor çok üzülüyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı ?