Goktugmom_ benimki de 13 aylık emekleme yürüme hiçbir çabası yok keyfine düşkün ayakta da duramıyor sadece destekli duruyor ama zıplatsak sabaha kadar zıplar zamanı gelince elbet yürürler. Iştahsızlık zaten bizim ek gıdanın başından beri tek sorunumuz aslaaa yemez çok zorluyor beni