mer_ann ebruarasmom kuzum ilk kizimi ust uste giydirirdim her ay hastalanirdi 2numarama yapmadim oyle dus aldiktan sonra bile bebekliginde dahil ne corap ne sapka oyle tek bodyle yatiriyorum
ebruarasmom ikiprensesbebiss Benim bebiş 1 aylık da bugün eltim çocuk uyurken çorabını çıkar uyusun dedi ne alaka anlamadım ama 😂
zeyno0904 metemom_ aaa sizi Happymom dan hatırlıyorum çok yakın doğum yapmıştık postlarınızı yorumlarınızı hep görüyordum aklımda kalmış burda görünce akraba çıkmış gibi oldum 😀
prensesdiana ebruarasmom uyku tulumunu giydirip çorapsız uyutuyorum zaten kontrol ediyorum ayakları sıcacık oluyo