anneyimmmben makinenin lastiklerini kazanını her yıkamadan sonra temizleyin ve kurutun, çamaşırları alıncada kapağını hemen kapatmayın. Deterjan koyma yerini de 2 hafta bir alıp sirkeyle yıkayıp temizleyin ve en önemlisi makinenin altında yuvarlak bir yer var orayı en az 30 yıkamadan sonra açıp temizleyin oraya kirli su çöp gibi bişeyler birikiyor. Yukarıda yazdıklarım kokuya sebep oluyor