Bebeğim 2 ay 4 günlük 2. Aya kadar hiç gaz sıkıntısı yoktu . Sadece anne sütü alıyo. Gayet sakin bi bebekti ama 2. Aydan sonra gaz sıkıntısı başladı çok ağlıyo . 2. Ay ayısından sonra tüm düzen bozuldu bu durum başına gelen varmı 2. Aydan sonra başlayan gaz. Sab simplex gaz damlasına beşladım inşallah işe yarar😞