suhedaaaaa ya bundan benim bir tanıdığım var.. gerçekten bunu anlayamıyorum, inan ki bi oğlan doğurdum tam bir fareymiş meğer, ama biz kocamla o zamanlar beşiğinin başına geçip geçip allahım bu kadar güzel bir şey bizden nasıl oldu falan diye hayran hayran bakıyoduk… yani demek istediğim sonradan ayy çirkinmiş meğer falan gibi farkediyosun çocuğunu ama o anın içindeyken nasıl farkedebiliyolar çirkin diye bilhassa anneler aklım almıyo..