mervessen Merhabalar, süt alerjisi olan bebeğim evolvia 1 ve 2 kullandı bu zamana kadar. 1 ay sonra 1 yaşına girecek ve evolvia 3 yok bildiğim kadarıyla doktorunuz sizlere önerdi? Ne kullandınız?