Asla izletme kardesim. 2-3 yil zorlanirsin evet ama sonra bir omur rahat edersin. Hayatini doktorlarda ozel egitimlerde gecirmek ne kadar zor biliyormusun? Benim yegenimi ek gidaya baslattiktan sonra yemek yerken izletmeye basladilar. Sonra dadisi surekli izletti. Suan ne zorluklar yasiyorlar tahmin bile edemezsin. Yapmayin gercekten cunki sonra zorlugu yasayan da yine siz olucaksiniz.