blossoom Aselduru88 1,5 yasında daha kullanmadım 2 yaşında kullanmaya başlıcam doktorlar öyle öneriyor
milletsanakanalizemiolacak Aselduru88 ilk kızımda 1 buçuk yaşında kullandım 2. Kızım 12 aylık kullanmayı düşünmüyorum bir süre daha çok deli yatıyor korkuyorum 2 yaşında kullanırım diye düşünüyorum üzerinide örtemiyorum zaten
alpmomssss Aselduru88 reflüsü olduğundan doğduğundan beri kullanıyorum ama 2 yaşından sonra öneriliyor
Paramedik16 Aselduru88 29 aylıklar 2 yaşında kullanmaya başladık onuda beceremiyorlar dönerken filan yastıktan kayıyor başları genelde hala yastıksız yatıyorlar shshhs