Merhaba anneler benim 10 gunluk bebegım var ve emziriyorum. Ancak cok hastayım biraz ateşim var vücudun dökülüyor boğazım ve başım cok agrıyor sağ göğsümde de şişlik var çok acıyor ilaç kullanmak istemiyorum. İyileşmek için yaptığınız doğal bir çözüm varmı???