Meselessssssss sindirim sistemi uykusu için çok önemliymiş, bizimki de çok gazlı bebek gazı rahatlayınca varsa kakasını yapınca daha iyi uyuyor bir de duş iyi geliyor rahatlatıyor sonrasında emzirme gaz çıkarma öyle daha derin uyuyor, benim de kucağımda uyuyor genelde ama doktorum dedi ki üç ay daha kucağında uyusun sonra kendi istemeyecek dokuz ay taşıdın bırak onun ihtiyacı var temesa kanguruda uyut kucağında uyut temas halinde uyut gündüz, gece de işte ilk koyarken yan koyup beş dakika bekleyip çeviriyorum düz koyuyorum düşme refleksi oluyormuş uyanıyorlarmış direk düz koyunca ama sakın unutma yan koyup düze çevirmek lazım, ben bunu duyunca ne alaka diyordum ama tam doyunca daha iyi uyuyorlar gece uykusunda ben üzülerek mama vermeye başladım gece ama ilk başta ters tepti mama gaz yaptı anında hiç uyumadı 🤣 şimdi önden gaz damlası verip mama verip uyutuyorum bi dört beş saat uyuyor