Kızlar merhaba doğum yapalı 57 gün oldu ve bugün adet oldum mama falan kullanmıyorum sadece emziriyorum ve doktor büyük ihtimalle adet olmazsın demişti bir de doğum kontrol hapı kullanıyorum bi fikri olan var mı bu konuda sezaryen doğum yaptım bu arada