Bir ara zaten red yapıyordu ama düzelmişti ama artık ek gıdaya geçtiğimizden beri asla içmek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım 7.5 aylık bu arada. Bir sürü mama biberon daha öncesinde denemiştik işe yaramadı denemediğim tek arı mama kaldı onada cesaret edemiyorum ama onu yemeyen bebekde görmedim. Ek gıda da çok fazla miktar veremiyorum daha küçük bunun için anne sütü de almıyor en azından arı mamayı biberondan geçcek şekilde yapsam yada yapan var mı çünkü sürekli katı yemek muhallebi vs vermek de istemiyorum şuan sıvı şekilde biberondan mamada alması lazım bana bir fikir verin nolur