Ön sütü 10-15 dk sağarak tazyik azaltılabilir, öyle emzirip, doymadığını düşünürseniz sağdığınız sütü sonra verebilirsiniz. Birde masaj ve sıcak uygulama gibi uygulamaları uygularsanız ağrı ve şişliğe iyi geliyor, doktor önerisi ile ben blok emzirme yaptım, bize iyi geldi. Ama içiniz ferah olsun, ilk zamanlar bu sorunlar oluyor ama bebeğin emmesi güçlendikçe, alışıyor.