Merhabalar sezaryen doğumun 3. günündeyim sütüm bebeği doyurmuyor gözleri de sararmaya başladı doktorum vücuduna inmedikçe korkma bol emzir dedi ama sütün olmadığını ben hissediyorum mama vermeyi düşünüyorum da sarılık ilerlemesin diye bu sütü nasıl artırabilirim ya ilk doğumumda da yoktu ama birinden emzirirken diğerinden akardı bunda hiç öyle şeyleri yok