Oğlum 5 aylıkken Hatay’dan Van a gezmeye gitmiştik eşim de vardı ama saolsun pek bir yardımı yoktu yastığını da aldım ayaklarimi uzatıp salladım rahat geçti yani acıkınca uyandi mamasıni verdim biraz uğraştım sonra tekrar uyudu guzel geçti yani inşallah sizin yolculugunuzda güzel geçer (Bu arada eşiniz asker mi )