birmommy merhaba sadece ilk günler ağladı eve geldiğimizde sonra ağrı kaynaklı ağlaması olmadı ilk gğn 4 6 saat arayla parol verdim, sonrasında şişlik vardı 7 gün bardak ve krem sürdüm 7 gün sonunda şişeler inmişti bi nebze kantaron sürdüm 7 gün bardak koymadık 15. Günde tamamen şişlik geçti ufak bi yer Aralık kalmış hafif nokta şeklinde kan oldu ama o da geçti. Çocuk anlamadı yani sünnet olduğunu iğne vurulurken ağladı sonrasında uyuşmuştu zaten hiç hissetmedi ne kadar erken o kadar iyi