kubrasahii vajinal mantarı olup geçen varmı ne tedavisi uygulandı benim 3 gündür kaşıntı yanma tahriş süt kesiği gibi akıtım var doktora gideceğim yarın
momas kubrasahii evet canım mantar olmuş fitil verir. 3 gece vermişti bana 2. Gece geçmişti. Allahım çok kötü bişey
cevriyeee kubrasahii mantar olmuşsunuz eczaneden fitil almanız yeterli aslında eğer fitile rağmen geçmezse gidersiniz yüksek ihtimal geçer zaten
Osmnn_457 kubrasahii şuan aynı durumu yaşıyorum süt kesintisi gibi akımtım var aşırı kaşınıyor ilk defa oldum yarın ilk işim gidip fitil almak olacak
momas kubrasahii ya benim ara ara hep oluyordu en son gittim artık işte fitil verdi valla 2 güne geçti allahım şükür bir daha da olmadı
Elizabeth72 kubrasahii bende de var şuan fitil kullanmama rağmen geçmedi maalesef ara ara tekrarlıyor krem var fitille beraber verdiği onu sürüyorum o rahatlatıyor ama çok illet bşy
Elizabeth72 kubrasahii bilmiyorum ki başka çözümünü inanın hemde 2 kere fitil kullanmama rağmen geçmedi çok inatçı resmen en kısa sürede doktora gideceğim inşallah
kubrasahii Elizabeth72 Bende gideceğimm doktora cok iğrenç bir sey ilk defa oldum ilk defa geldi başıma 😬
Elizabeth72 kubrasahii benim de öyle ilk defa başıma geldi ama bir türlü hangi sebepten oluştuğunu bulamıyorum
cevriyeee kubrasahii ben mantardan çok çekmiş birisiyim 2 3 sene sürekli oldum en iyi fitil borik asit içeren fitiller aklınızda bulunsun.