2minikannesi Merhaba arkadaşlar sabahtan beri ara ara sağ kasığımda ağrı oluyor sanki bıçak saplanıyor gibi hiç böyle bir durum yaşayan var mı
Ikrazumra19 2minikannesi ilk hamileligimde ve ikinci hamilrligimde dediginiz gibi batmalar yasamistim ve agri
Sevimnaz 2minikannesi 2 gündür benimde var bende birkaç gün bekleyeceğim geçmezse doktora 5.5 ay önce dogum yapmıştım 3cm kist cikmis onu da almis doktor belki yine onunla ilgili birseydir baska bisey düşünmek istemiyorum 🙄
Hmzamom 2minikannesi bnmde 4 5 gündür öyle kadınlarımda sanki yara varmis gibi agrio adet ağrısına da benzemio bazen bütün karnım agrio yarin gitcem doktora korkuom hamisim diye
Goodmom 2minikannesi üşüttüğün için de ağrı olur daha dün benimde öyleydi bugün iyiyim şükür yada enfeksiyon Da sebeb olabilir
Ikrazumra19 2minikannesi degisir tabi herkes ayni olmaz ama ben bahsettiginiz durumu hamile oldugumda yasamistim 2 cpcugunuz varmis hakkinizda hayirlisi olsun🙏 belki enfeksiyob filandir
Pita Hmzamom valla bendede var bir ayda iki kez şiddetli ağrı ateş oldu ara ara da kasık batmaları var sebebini bilemiyorum spiral varmı siZde
2minikannesi Goodmom Enfeksiyon varmış ondan dolayı ağrılar oluyormuş yataktan kalkamayacak duruma gelmiştim şükür daha iyiyim