Minikyavruum Artimed test hep yanlış çıkarıyor diyorlar üstte ki Artimed sizce var mı gebelik ? 🥹 yarın kan testi vereceğim 🙂 adetime 1 hafta var 🧡
Minikyavruum syldz61 kelebegiminannesiyim Uraztos Kızlar herkes artımede yanlış çıkarıyor dedi gittim test aldım şimdi Nimo testi yaptım böyle çıktı beklemeli miyim test mi vermeliyim sizce ?
syldz61 Minikyavruum bunda yok, ama olmadığı anlamına gelmez daha çok var adetinize geç döllenme bile olablr
Uraztos Minikyavruum yine var çizgi kesinkez hamilesiniz 😅 benimde böyleydi ilk öğrendiğimde beta değerim 11di mesela. Reglinizi bekleyin isterseniz olmazsanız kan verirsiniz
KLORAK Minikyavruum çizgi var kanda çıkar yüksek ihtimal, artımed yalancı hayalet çizgi çıkartıyor zaten üstte ki test de hayalet degildi (ilk foto)
princessmom_ Minikyavruum pozitif görünüyor ama net olması için kan verin bazen bu testler yanıltabiliyor
Elvinemine Var canim saglikla kucagina .al bideki .sabah ilk idrarla yapilanda daha koyu oylende biraz silik cikabiliyor .ben ikinci hamileigimi silik çizgiyile oyrendim10+3haftaligiz 🤗😍🧿