arasbek canım benim kızım mama içmiyor diye kaşık maması veriyorum hero baby hipp aptamil bebelac gold bunların kaşık mamasını kullanıyorum. Bizede doktor kilo almış baya kaşık mamadan ama vitamin de alsın diye raporlu mamayı verdi sadece kaşık mamasıyla besleme dedi